سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
نویسندگان
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 198704
تعداد کل یاد داشت ها : 104
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 4:14 ع
درباره
احمد آدینه خیرآبادی[43]

من از نسل سرخم ، نسل خون ، ایثار واز خودگذشتگی و با این چیزها ازبچگی بزرگ شده ام وخوب می فهمم جنگ چیست . وشاید یکی از دلایلی که به نقد جنگ پرداخته ام همین باشد...
ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
امکانات دیگر
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
ابر برچسب ها
دفاع مقدس از زبان شهیدان ، مرتضی جون میدونم زنده ای و نمردی ، تخریب قبور شهدا ، تخریب قبور شهدا به چه قیمتی ؟ ، جوانان و مسائل آنان به زبان خودشان ، حاجیان قربانیتان قبول،قربانی بدون وجود امام چیست؟ ، خاطرات شخصی ، امان ز خنده های بچه های شام ، انتخاب88 ، با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم- شهدای دفاع مقدس- آقا- ، بازسازی بنیاد شهید خانواده شهدا و ایثارگران ، برداشت = سخنان بزرگان ، به آمریکا بگوئیداز دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر ، بهشت زهرا-گلزار-ساماندهی-تخریب-امام حسین- امام خمینی-ظهور-امام خ ، منافق حیا کم مملکت رو رها کن ، مهدی بیا-شب هجران -سحر-صاحب الزمان ، نجوا با پیامبر اعظم / عزا عزاست امروز روز عزاست امروز / فاطمه مر ، هرکه دارد سر یاری حسین بسم الله هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله ، وای مادرم ، ولایت فقیه - امام المسلمین - علی زمان ، یا صاحب الزمان ، دل نوشته ، دوکوهه ، سایر دوستان ، سخنی با میرحسین ، سردار سلیمانی ،حاج قاسم ، سلام بر امام رضا=غریب الغرباء= معین الضعفاء الفقراء ، شهدا-تخریب-آدینه- حاج همت- براتی-بازسازی گلزار شهدا- یهشت زهرا ، شهدا-تخریب-بازسازی-امام حسین-امام خمینی-امام خامنه ای-آدینه ، شهدای ایران-تخریب گلزار شهدا- آدینه- براتی-بازسازی- تخریب- بهشت ، شهید بهشتی ، شهید خیرآبادی را زبان مادرش باید شناخت ، من مدیون اشکان مادرم هس ، شهیدان را شهیدان می شناسند ، شهیدان زنده -پیچک-لشکر ویژه سید الشهداء -لشکر 27 ، غزه شهر خون و قیام ، غزه می جنگ / اسرائیل می لرزد ، گلزار شهدا- براتی- آدینه-خیرآبادی - امام خمینی- امام خامنه ای- د ، اتخاب 88 ، امام خامنه ای ، امام خامنه ای و درک ضعیف ما ،

» دیدار حجت الاسلام انجوی نژاد با حضرت آیت الله حائری شیرازی
 

حجت الاسلام انجوی نژاد به همراه هیئت مدیره کانون فرهنگی رهپویان وصال ، صبح امروز در منزل حضرت آیت الله حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز حضور یافتند.
در این دیدار حضرت آیت الله حائری شیرازی پیرامون واقعه بمب گذاری حسینیه سید الشهداء فرمودند :
« این انفجارٍ دیشب یادآور انفجار حزب جمهوری اسلامی بود و تولد کانون را با این شهادت ها به شما عزیزان تبریک می گویم.
و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفورا رحیما »






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      

مصاحبه با حجت الاسلام انجوی نژاد پیرامون بمب گذاری در حسینیه سید الشهداء
 

کلیت این واقعه را جهت اطلاع مردم کشور عزیزمان و به دستور حضرت آیت الله حائری شیراز ی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز عرض می کنم :
دیشب بعد از سخنرانی، حدود ساعت 21:10 متوجه انفجاری در محل کانون شدیم و بعد از کارشناسی گروه های متخصص، به این نتیجه رسیدند که شخصی مواد منفجره را در زیر قفسه ای که مربوط به نمایشگاه معراج شهدا می باشد، قرار داده است. در این قفسه آثاری از شهدا من جمله لباس، پوتین، چکمه، کلاه آهنی، پوکه های خمپاره منور و پوکه توپ به عنوان گلدان استفاده شده بود که با انفجار این ها تبدیل به ترکش شده و متاسفانه منجر به جراحت شدید و شهادت جمعی از دوستانمان شد و در بررسی دقیق با توجه به اینکه در زیر قفسه، چاله ای ایجاد شده است معلوم گردیده که در آن مکان مواد منفجره کار گذاشته شده بوده است. و شدت انفجار به حدی بوده است که موج آن قفسه را به آسمان پرت کرده، به سقف حسینه زده و برگشت خورده است. لازم به ذکر است که این مواد منفجره در کیفی که در زیر قفسه بود، جاسازی شده بود.
در دیدار امروز بنده با آیت الله حائری نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس در ساعت 7 صبح، ایشان بیاناتی را بیان نموده اند که که چکیده آن جهت اعلام به ملت عزیز ایران به شرح زیر است:
هیچ مواد منفجره ای در این نمایشگاه معراج شهدا وجود نداشته است و تمام قدرت این انفجار به این قفسه بوده است که به عنوان ترکش بعد از انفجار عمل کرده است. موج انفجار به قدری شدید بود که قفسه 600 کیلویی را پرتاب کرده است و نفراتی را قطعه قطعه کرده است و حدود 170 نفر را مجروح کرده است و در سقف حسینه شکاف عظیمی ایجاد کرده است که طبیعتا می توان نتیجه گرفت که مقدار مواد منفجره زیاد بوده است.






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      

بای ذنب قتلت

 

 

 

با خبر شدیم که حدود ساعت ?? شنبه شب ، دوستانمان در شیراز در حسینیه سیدالشهداء کانون فرهنگی رهپویان وصال به مدیریت حجت الاسلام انجوی نژاد ، توسط یک بمب دست ساز مورد حمله خودفروختگان و دست اندرکاران دشمنان اسلام قرار گرفته اند.

از طرف خود و موسسه فرهنگی مرثیه اشک تبریک و تسلیت خود را به خانواده های شهدای این حادثه اعلام داشته و برای بازماندگان آرزوی سلامت و تندرستی را داریم . و به دشمنان اسلام و معاندین داخلی نیز اعلام می داریم که تا نفس بالا می آید تا آخرین نفس و تا اخرین قطره خون در مقابل اعمال کثیف و ناشایست آنان خواهیم ایستاد تا انشاء الله این انقلاب حفظ شود و نسل به نسل ادامه یابد تا به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت حجت الله سپرده شود.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و لعن الله اعداء  الله ظالمیهم من الاولین و آلاخرین

 






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      

جنگ ما جنگ بین حق و باطل بود. امام خمینی ( ره)

با سلام خدمت دوستان عزیز که هیچ هم و غمی جز زنده نگهداشتن تاریخ این مرز و بوم در عرصه دقاع مقدس ندارند .

برادران و خواهران گرامی جمعه روزی که همه حاضر می شوند تا یک عملیات دیگر را در تاریخ کشور رقم بزنند ، شاید عده ای این قسمت تاریخ را به یاد نداشته باشند که عملیات امروز مدیون 24 اسفند ماه سال 62 و 63 است .

بله تعجب نکیند روز 24 اسفند سالروز عملیات های غرور آفرین خیبر و بدر در مناطق هورالعظیم و طلائیه و جزایر مجنون در شرق دجله است و ما نیز چند سالی بود که مراسمی تحت همین عنوان در منزل شهید خیرآبادی برگزار می کردیم .

امسال متاسفانه به دلایل مشخص و غیر منتظره و حتما مشکلات اعتقادی که در درون وجود داشته است کمی با تعلل انجام می شود .

قرار بر این بود که چند روز قبل اعلام کنیم ولی به هر دلیلی موفق نمی شدیم .

امشب به نام نامی شهدا و با رمز عملیات های خیبر و بدر که با رمز (( یا رسول الله )) و (( یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها )) قصد داریم که فردا بر سر مزار آن شهید با دوستان بسیج پایگاه شهید کریمی گرد هم آئیم .

و از دوستانی که مایلند طبق اطلائیه زیر می توانند به دیگران نیز خبر دهند تا دراین بیعت با شهدا شرکت کنند.

 

 

 

شهیدان زنده اند الله اکبر / به خون غلطیده اند الله اکبر




برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      

از بازماندگان چه خبر ؟ 

 

 

پیام  شهدا : بعد از ما چه کردید ؟

بعد از جنگ چه بر سر بازماندگان آن آمد؟

گزارش زیر را از نشریه تازه تاسیس گزارش جامعه که توسط برادر عزیز « سید ابوالفضل محمدی » در شماره 1 ، نیمه دوم بهمن 1386 ، صفحه 5 منتشر شده است برای انعکاس بیشتر خوانندگان درباره نقد جنگ قرار می دهیم باشد که مسئولین عزیز کمی از این زرق و برق شهری و دعواهای سیاسی دست برداشته و به خادمین واقعی تبدیل شوند و کمی هم به زمان گذشته برگردند تا ببینند کسانی که به اینان رای داده اند و سختی و بار اصلی انقلاب را به دوش کشیده اند در چه وضعیتی هستند . انشاء الله .

 

تابستان سال 1381 جهت ساخت مجموعه مستندی از مقاومت و رشادت های مردم غیور و مقاوم شهرهای مرزی که در روزهای اول جنگ به اشغال نیروهای بعثی در آمده بود . به شهرهای مختلف سفر می کردیم. در اقامت چند روزه ای که در گیلانغرب داشتیم ، متوجه شدیم که تندیس زنی است که به عنوان نماد مقاومت گیلانغرب معروف است . او فرنگیس حیدرپور تام دارد ، در ابتدای جنگ و روزهای نخستین حمله ی دشمن به گیلانغرب و اشغال شهر به همراه اهالی روستای گورسفید که در نزدیکی گیلانغرب است به کوه ها و مناطق اطراف شهر پناه می برند و در آنجا با برپایی چادرها و اقامت گاه های موقت به زندگی خود مشغول می شوند . در یکی از روزها که برای آوردن مقداری از اسباب و وسایل زندگی فرنگیس ، به همراه پدر و دایی اش به روستا می روند ، پس از برداشتن وسایل و در راه برگشت به کمین دو تن از نیروهای عراقی می خورند ، در شرایط بوجود آمده از دست کسی کاری ساخته نیست و آنها مجبورند تسلیم دشمن شوند ، ولی فرنگیس با خود فکر می کند و می بیند نمی تواند تن به اسارت و ذلت دهد ، در حالی که پدرش و دائی اش از همه جا ناامید شده اند چشمش به تبری می افتد که  برای هیزم شکستن هیزم به همراه خود آورده اند ، در یک لحظه و با یک حرکت سریع تیر را برداشته و به نیت از بین بردن دشمن و یا شهادت خود به آنها حمله می کند و یکی از عراقی ها را به هلاکت رسانده و دیگری را زخمی میکند و یکی از عراقی ها را به هلاکت رسانده و دیگری را زخمی می کند و به کمک همراهان او را بر مرکبی که به همراه داشته اند بسته و به محل اسکان خود می برند و تحویل نیروهای سپاه مستقر در آنجا می دهند.

با خود اندیشیدم که این جنین قهرمانی حتما به دنیای باقی شتافته که حتی ما هم از او خبری نداشتیم ، ولی یک نفر از اھالی گیلانغرب به ما گفت که فرنگیس زنده است و در روستای گورسفید زندگی می کند . به نیت دیدار او و ساخت مستندی از زندگی اش به روستای گور سفید رفتیم ، در ذهنم پیرزنی را مجسم می کردم که در یک خانه ی نسبتا بزرگ و نوساز و شکیل زندگی می کند ( حداقل شاخنمانهایی مانند شهر گیلانغرب ) وارد روستا که شدیم ، راه های خاکی و پر دست انداز داشت که از سگ و گربه گرفته تا گتو و گوسفند و مرغ و خروس در میانه راه سرگردان بودند و ما مجبور بودیم توقف کنیم تا آنها عبور کنند و بعد ما برویم ، روستا را که دیدم کمی ذهنیتم عوض شد ولی گفتم : حتما خانه ای که این قهرمان ملی در ان زندگی می کند متفاوت تر از خانه های دیگر است و شاید او به این روستا و مردمانش عادت کرده که در اینجا مانده و خوب حتما از رفاه نسبی برخوردار است .

پرسان پرسان به درب خانه اش رسیدیم ، دخترکی در انجا نشسته بود و با خاک بازی می کرد ، سراغ فرنگیس را از او گرفتیم ، به داخل خانه رفت و دقایقی بعد خانی حدود 42 ساله به استقبال ما آمد و با دیدن ما بدون اینکه چیزی بگوید فقط سلام علیکی کرد و ما را به داخل منزل تعارف کرد ، به او گفتم با خانم فرنگیس کار داریم ، گفت : بفرمایید ، بفرمایید تازه از راه رسیده اید و خسته اید .

وارد حیاط خانه شدیم ، حیاط نسبتا بزرگی که تعدادی مرغ و خروس داخلش بود و به این سو و آن سو می رفتند ، طویله ای هم بود که یک راس گاو لاغر و نحیف در ان مشغول نشخوار بود ، گوشه این حیاط و یا بهتر بگویم زمین خاکی ، خانه ای به چشم می خورد ، با تعارف آن خانم وارد خانه شدیم ، از همان در که وارد شدیم ، مثلا آنجا آشپزخانه بود .

یک اجاق گاز کهنه و رنگ و رو رفته و چند دیگ مسی بزرگ و کوچک ، وارد اتاق که شدیم در و دیوار گلی آن نظرم را به خود جلب کرد ، سراغ فرنگیس را گرفتیم ، گفت خودم هستم ، تمام ذهنم به همه ریخته بود نه روستا ، نه خانه و نه خود فرنگیس آن چیزی که در ذهن من نبودند و کاملا 180 درجه با ذهنیات من تفاوت داشت .

به او گفتم از خودت بگو و ماجرای درگیری ات با نیروهای عراقی را تعریف کن ، خودش را فرنگیس حیدر پور معرفی کرد و ماجرا را همان طور که اهالی برایمان تعریف کرده بودند بازگو کردو می گفت در آن حدود 20 سال داشته است .

به او گفتم چگونه و با چه جراتی به دشمن جمله کردی ؟ گفت ، خوب مجبور بودم چاره ای نداشتم ، باید از خودم دفاع می کردم و ...

فرنگیس تمایل به صحبت کردن نداشت و به سوال های ما خیلی کوتاه پاسخ می داد ، یکی از همسایه ها که متوجه حضور ما شده بود جلو آمد ، وقتی علت ناراحتی فرنگیس را او پرسیدیم ، می گفت شوهرش 2 یا 3 ماه پیش از دنیا رفته و فرنگیس با چند بچه ی قد و نیم و کلی بدهی تنها مانده مدتی هم که همسرش در بستر بیماری بوده در مزارع این و آن کار کرده و هزینه ی بیمارستان و مخارج زندگی را می داد و حالا دیگر توان کار کردن را ندارد و تنها درآمد ش از فروش شیر گاوی است که در گوشه ی حیاط خانه می بینید و آن هم روزی 300 تومان بیشتر نمی شود که هر ماه می شود 9000 تومان . تصویربرداری ما در گیلانغرب ب تمام شد ، حاج علی داد شاه مرادی که از جمله کسانی بود که در روزهای آغازین جنگ فرماندهی سپاه گیلانغرب را به عهده داشت و در بسیج مردم و آموزش نظامی آنان و مقاومت های مردمی زبان زد خاص و عام بود آدرس پارکی را در کرمانشاه به ما داد که در آن تندیسی از فرنگیس وجود داشت ، در مسیر برگشت به کرمانشاه رفتیم و در آن پارک در کمال ناباوری چیزی را می دیدم که حتی از وضع زندگی فرنگیس عظیم الجثه و غول پیکر که به گفته یکی از اهالی شهر تمام فلزی ست و در حدود 50 و 60 میلیون و شاید هم بیشتر ارزش دارد .

به یاد خانه محقر فرنگیس افتادم و اوضاع زندگی اش و اینکه اگر این مبلغ را که برای مجسمه نماد مقاومت گیلانغرب هزینه شده برای خودش هزینه می شد چه تحول بزرگی در زندگی او رخ می داد و دل فرنگیس و کودکان خردسالش شاد می شد .

ولی این مجسمه که نماد مقاومت گیلانغرب را به تصویر کشیده ، حتی برای خود مردم کرمانشاه که آن مجسمه در آن قرار دارد ناآشنا ست و دردی از هیچ کس دوا نمی کند ، به قول یکی از همراهان ، ای کاش می شد این مجسمه را از اینجا می بردیم و می فروختیم و خرج زندگی فرنگیس می کردیم !....






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      

با خبر شدیم که حاج عزت اله رسولی پدر گرامی پاسدار رشید اسلام شهید ولی اله رسولی به رحمت ایزدی پیوست . حاج عزت اله رسولی از کاسبان خوش نام محل و پیری خوش خنده و اهل مزاح بود و پسر شهیدش نیز از بسیجیان پایگاه شهید عبدالهادی منطقه 17 تهران ، محله 17 بودند .

از طرف گروه فرهنگی فجر ، مرثیه و  دست اندرکاران وبلاگ شهیدان زنده مراتب تسلیت خود را با خانواده محترمش اعلام نموده و برای خانواده محترمش از ژیشگاه ایزد منان صبر جزیل مسئلت می نماییم . امیدواریم که روحش در کنار ارواح طیبه شهدا هم قرین و آرام گردد.

شادی روحش صلوات و فاتحه ای ختم می نمائیم.

 






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      

 






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      

اما قبل از اینکه به خاطرات خودم از اسماعیل بپردازم ، در این چند روز اخیر یکی از دوستان بنده که زحمات زیادی را در مسجد علی بن ابی طالب ( علیه السلام ) و هیئت فاطمه زهرا و بیت الزهرا (سلام الله علیها) و در شورای محله 17 نیز زحمت می کشد پیشنهاد تهیه زندگی نامه شهید کریمی را داد که در این راستا تلاش کنیم و آن را به صورت کتابت در اختیار همگان قرار دهیم تا حداقل دین خود را نسبت به این شهید عزیز ادا نموده و نسبت به زحماتی که اسماعیل کریمی در این محل و به خصوص مسجد علی بن ابی طالب (ع) « پایگاه شهید صدوقی سابق و شهید کریمی فعلی » قدردان بوده تا نسل سوم انقلاب با اسوه های خود در محله بیشتر آشنا شوند .

به نظر من درباره زندگی نامه اسماعیل کریمی باید از چند زاویه بپردازیم .

1-    زندگی نامه شناسنامه ای

2-    اسماعیل و مسائل انقلاب ( برخورد با گروه های معاند)

3-    اسماعیل و مسجد و بسیج

4-  اسماعیل و مردم محله : الف . دوستان اسماعیل ، ب . اسماعیل و دشمنانش در محله که از روی عناد وی را آماج تهمتها و کینه ورزی های خود کردند .

5-    اسماعیل و دادگاه

6-     اسماعیل و سپاه و برخورد آنها و گفت و شنود بین دو طرف.

7-    اسماعیل و خانواده .

8-    اسماعیل و نیایش با خدا.

9-    اسماعیل و جنگ ( حضور فیزیکی در عملیات های مختلف).

10-     اسماعیل و وداع با مسجد و اهالی آن .

11-     اسماعیل و وصیت نامه اش و نحوه شهادت .

12-     اسماعیل و تشییع جنازه بعد از 12 سال .

 






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      

با سلام

خیلی وقت بود که مطلبی را ننوشته بودم . در این سلسله نوشتار سعی می کنم به خاطراتی که از زمان طفولیتم در ذهنم است برای بینندگان بنویسم . اولین مطلب را درباره آشنائی خودم با شهید کریمی برایتان می نگارم .

آشنائی من با اسماعیل کریمی بر می گردد به سال اواخر سال 1363 یعنی درست همان زمان شهادت اخوی عزیزم ( شهید سعید آدینه خیرآبادی) که تقریبا از همان زمان من 5 ساله دل بسته اسماعیل شدم و تقریبا از بچه های موجود در مسجد علی بن ابی طالب ( علیه السلام ) منطقه 17 تهران ( منطقه 4000 شهید ) پایگاه شهید کریمی از نسل سومی جزء معدود کسانی هستم که اسماعیل را دیده ام و کم و بیش خاطراتی از وی در ذهنم نقش بسته است .

موقعی که اسماعیل کریمی شهید شد در سال 66-67 من دوم ابتدائی بودم و قشنگ یادم هست که کل کوچه را بسته بودند و آقای خلخالی برای سخنرانی آمده بود . قدیمی ها یادشان هست که مهتابی ها را به صورت سه گوش و با گچ و آجر کنار هم می چیدند و یک گلدان کنار آن گذاشته و عکس شهیدی را در کنار گلدان می گذاشتند .

من تنها کسی هستم که همان زمان که اسماعیل شهید شد از خواهرش عکس اسماعیل را گرفتم که خیلی از شاگردان اسماعیل دوست داشتند به هر طریقی شده آن عکس را ازم بگیرند که نتوانستند و تابه حال آن عکس را حفظ کرده ام .

و درست همان طور که می خواست شهید شد و 12 سال بعد استخوان هایش را در تاریخ 13/2/77 آوردند و در بهشت زهرا قطعه 29 دفن کردند و همینک که دارم این مطلب را می نویسم مشغول فیلم تشییع تابوت مطهرش می باشم که تداعیکننده تمام خاطرات دور و نزدیک می باشم .

و بعدها سعی می کنم برایتان بگویم که عده ای با اسماعیل چه کردند و تا کجا او را کشاندند و در آخر از عظمت تشییع اسماعیل در محله 17 و شهرک شهید مطهری ( جاده ساوه) و بهشت زهرا و مراسم تدفین وی و حتی گریستن دشمنان اسماعیل برای وی تا همگان بدانند که از همان ابتدا عده ای سناریوی عناد سازی را بر علیه نیروهای دلسوز در جامعه داشتند .

باشد که خاطرات بنده ( نسل سومی ) و چگونگی تعامل بنده با ( نسل اول و دوم ) بر معاندین روشن شود . انشاء الله

در آخر همه بدانند راه من ( نسل سوم ) همانند اسماعیل ( نسل اول و دوم ) از کربلا می گذرد.

در آخر از خداوند منان خواهانم که در ظهور حضرت حجت تعجیل فرماید و رهبر ما را ازجمیع بلایا محفوظ نماید و ما را شهید راهش گرداند و نسل ما را به قافله شهدا برساند . انشاء الله

 






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      

امروز می خواهم درباره مادر شهید چند کلمه ای بنویسم ، اگر بتوانم موافقتش را بگیرم مطالب کلی تر را می نویسم ، باشد که مسئولین مملکتی از خجالت آب شوند و به جای دعواهای سیاسی که دردی از مردم دوا نمی کند به این مادران که فرزندان خود را دیرو ز هدیه به این آب و خاک کردند برسند. لابد بنیاد شهید جواب قانع کننده خواهد داشت .

دیروز یکی از  دوستان من که دستی در کار خیر دارد و به این مسائل ، مایل و رسیدگی می کند ریال می خواست یک سرس وسایل برای کسی ببرد که بنده نیز با میل خود رفتم و این مادر را دیدم که تک فرزندش را در اه اسلام و انقلاب در جبهه های حق علیه باطل که قرار بود بعضی ها حکومت علوی تشکیل دهند و چه بر سر این مادران آمد بماند.

بگذارید سری بعد که به دیدار این مادر مشرف شدیم با کسب اجازه از وی مطالب کاملی از زندگی این شیر زن که در خانه ای در جنوب شهر تهران زندگی می کند به حضور سروران انعکاس دهیم . 

  

 

                                                                                                                  






برچسب ها : دفاع مقدس از زبان شهیدان  ,

      
<      1   2   3   4   5   >>   >




+ با مطالب بیائید کاروان عاشقی را تا انتهای مسیر دنبال کنیم وکاروان عشق قربانیها را به مذبح می برد بروز هستم سری به ما بزنید



+ با سلام بروز شدیم با مطالب زیر

+ با سلام خدمت همه دوستان وبلاگ بدریون بعد از مدتها با مطلب زمانی که مسائل مربوط به جوانان در گیرو دار بازی های سیاسی به فراموشی سپرده می شود ، ما را یاری نمایید تا بتوانیم بهتر بیندیشیم و در راستای تعالی انسانها گام برداریم.

+ با سلام با سه مطلب زیر بروزم به ما هم سری بزنید . من و مادرم من و طلائیه ما و صحنه انتخابات

+ با سلام وبلاگ شهیدان زنده با مطلبی با عنوان من و مادرم بروز است . بخوانید و نظر دهید.www.badrioon.parsiblog.com یا علی مدد - التماس دعا