سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
نویسندگان
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 198725
تعداد کل یاد داشت ها : 104
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 1:31 ع
درباره
احمد آدینه خیرآبادی[43]

من از نسل سرخم ، نسل خون ، ایثار واز خودگذشتگی و با این چیزها ازبچگی بزرگ شده ام وخوب می فهمم جنگ چیست . وشاید یکی از دلایلی که به نقد جنگ پرداخته ام همین باشد...
ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
امکانات دیگر
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
ابر برچسب ها
دفاع مقدس از زبان شهیدان ، مرتضی جون میدونم زنده ای و نمردی ، تخریب قبور شهدا ، تخریب قبور شهدا به چه قیمتی ؟ ، جوانان و مسائل آنان به زبان خودشان ، حاجیان قربانیتان قبول،قربانی بدون وجود امام چیست؟ ، خاطرات شخصی ، امان ز خنده های بچه های شام ، انتخاب88 ، با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم- شهدای دفاع مقدس- آقا- ، بازسازی بنیاد شهید خانواده شهدا و ایثارگران ، برداشت = سخنان بزرگان ، به آمریکا بگوئیداز دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر ، بهشت زهرا-گلزار-ساماندهی-تخریب-امام حسین- امام خمینی-ظهور-امام خ ، منافق حیا کم مملکت رو رها کن ، مهدی بیا-شب هجران -سحر-صاحب الزمان ، نجوا با پیامبر اعظم / عزا عزاست امروز روز عزاست امروز / فاطمه مر ، هرکه دارد سر یاری حسین بسم الله هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله ، وای مادرم ، ولایت فقیه - امام المسلمین - علی زمان ، یا صاحب الزمان ، دل نوشته ، دوکوهه ، سایر دوستان ، سخنی با میرحسین ، سردار سلیمانی ،حاج قاسم ، سلام بر امام رضا=غریب الغرباء= معین الضعفاء الفقراء ، شهدا-تخریب-آدینه- حاج همت- براتی-بازسازی گلزار شهدا- یهشت زهرا ، شهدا-تخریب-بازسازی-امام حسین-امام خمینی-امام خامنه ای-آدینه ، شهدای ایران-تخریب گلزار شهدا- آدینه- براتی-بازسازی- تخریب- بهشت ، شهید بهشتی ، شهید خیرآبادی را زبان مادرش باید شناخت ، من مدیون اشکان مادرم هس ، شهیدان را شهیدان می شناسند ، شهیدان زنده -پیچک-لشکر ویژه سید الشهداء -لشکر 27 ، غزه شهر خون و قیام ، غزه می جنگ / اسرائیل می لرزد ، گلزار شهدا- براتی- آدینه-خیرآبادی - امام خمینی- امام خامنه ای- د ، اتخاب 88 ، امام خامنه ای ، امام خامنه ای و درک ضعیف ما ،

جلودارزاده:اگر موسوی رای نیاورد،می گویند همه چادری و ریشو بشوند

سخنگوی ائتلاف مردمی حامیان موسوی گفت: سخنگوی ائتلاف مردمی حامیان موسوی افزود: می خواهیم تلاش کنیم موسوی رای بیاورد که این انحرافات را اصلاح کند، اصولگرایی که می خواهد اصلاح کند مثل امام حسین، می خواهد این مسایل را اصلاح کند وگرنه می گویند همه چادری و ریشو بشوند.

سهیلا جلودارزاده در نشستی با حضور شماری از دانشجویان در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: موسوی می تواند کشور را بدون زور، گشت ارشاد، پول و رشوه دادن اداره کند؛ امام حسین را نمی شود با شام و ناهار و گریاندن مردم و استخوان قلم کردن اصحابش به مردم شناساند.

او گفت: امروز آنچه استاد مطهری به عنوان مصادیق آفت عاشورا برشمرد گریبانگیر جامعه مداح ما شده، قبلا مبلغ پاکت را مشخص می کنند تا مردم را به گریه بیاندازند و بعدهم دور هم بنشینند و جوک بگویند و بخندند، قرار نبود اینقدر بگوییم که مردم تلویزیون را خاموش کنند، قرار بود دو کلمه اما عالمانه از حسین بگوییم.

سخنگوی ائتلاف مردمی حامیان موسوی افزود: می خواهیم تلاش کنیم موسوی رای بیاورد که این انحرافات را اصلاح کند، اصولگرایی که می خواهد اصلاح کند مثل امام حسین، می خواهد این مسایل را اصلاح کند وگرنه می گویند همه چادری و ریشو بشوند.

وی در ادامه سخنان خود، به ویژگیهای یک حکومت اسلامی با الگوگیری از انقلاب و فرامین امام خمینی(ره) اشاره و بیان کرد: مهمترین وظیفه حکومت یا دولت اسلامی، تنویر افکار ملت و دعوت مردم به خداشناسی و خداپرستی است.

وی ادامه داد: آموزه های اولیه بزرگان در سالهای نخستین انقلاب اسلامی بر مبنای ممانعت حکومت از ترساندن مردم توسط دولت بود که آقای موسوی دانشجوی همان دوران است که "آزاد کردن همه یعنی دولت و ملت از ترس" را یکی از شعارهای اصلی خود در دوره انتخابات دهم قرار داده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آزاد کردن مردم، دولت و ملت از ترس به معنای داشتن حکومتی در راستای ساختن ایرانی پیشرفته، قانونمند، آزاداندیش و عدالت محور است که آقای موسوی آن را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: با ترس و زور بر مردم حکومت کردن، یک حکومت اسلامی و به نام خدا نیست که این مهم با افکار مردم جهان مبنی بر رخ دادن انقلابی به نام خدا در ایران مغایر خواهد بود.

سخنگوی ائتلاف مردمی حامیان موسوی اظهار داشت: این زور و ترس می تواند روحی و معنوی، تعمیم عقیده و جوسازی باشد و یا اینکه به اصطلاح پلیس و گشت ارشاد، اخراج اساتید و بازنشستگی به زور در جامعه فعلی ایران نمایان شود.

جلودار زاده گفت: میرحسین موسوی کسی است که تجربه شده و در سختترین شرایط دوران انقلاب اسلامی ایران که جنگ، فقر و مشکلات ناشی از آن بیداد می کرد به حق و عدل کمک کرد.

وی افزود: بر خلاف نظر برخی افراد که اعتقاد داشتند تنها دغدغه موسوی به عنوان رییس دولت در آن زمان، نان مردم و فشنگ برای جنگ بوده، همه زیربناهای افزایش شعور و دانایی در کشور در زمان وی بنیان نهاده شد.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر گفت: در بین نامزدهای این دوره کسانی هستند که سعی در امتیاز دادن به مردم برای کسب آرا بیشتر دارند که این شیوه در سابقه و پیشینه آقای موسوی ثبت نشده است.

وی افزود: در ستاد انتخاباتی وی نیز افراد داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی برایش تبلیغ می کنند بدون اینکه به آنان وعده پست و مقام داده شده باشد.

 






برچسب ها : اتخاب 88  ,

      

این مطلب را یکی از دوستان بنام کامران مرادی برای ما ایمیل کرده است که مطلب جالبی می باشد و در جامعه ای که کاندیداهای ریاست جمهوری آن ادعای شفافیت و دموکراسی می کنند لازم است موضع خود را صریحا و بدون پرده پوشی بیان کنند که هم عقل می پسندد و هم شرع.

و در راس همه جناب میرحسین موسوی که 16 سالی را پشت پرده بوده و با دولتهایی که انتقادات فراوانی به آنها وارد است بعنوان همکار ومشاور فعالیت می کرده است ، لذا با توجه به موضوعات مطرح شده بر ایشان واجب است که این مطالب را نه زبانا بلکه عملا و قولا ثابت کنند و گرنه ، تاریخ قضاوت خود را خواهد داشت!

به نام خدا

آیا جناب آقای مهندس میرحسین موسوی به این پرسشهای مردم پاسخ خواهند گفت ؟!

1- شما در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس (6اردیبهشت88)گفته اید: "من یا وارد کاری نمی شوم و یا اگر وارد شوم تا آخر می ایستم ."این سخن شما را با استعفای زمان جنگ که امام(ره) فرمودند : حالا چه وقت استعفا دادن است ؟! چگونه می توان جمع کرد ؟ آیا این اتفاق دوباره تکرار نمی شود ؟

2- با توجه به اطلاعیه جامعه مدرسین در محکومیت سازمان مجاهدین انقلاب(سخنان آغاجری و حمایت سازمان از او)که به قول شما از احزاب شناسنامه دار است ،موضع حضرتعالی نسبت به این سازمان که از شما حمایت می کند چیست ؟

3- نظر حضرتعالی در رابطه با 7 برابر شدن بودجه مجمع تشخیص مصلحت در سال 88 توسط مجلس شورای اسلامی چیست ؟

4- با توجه به تصویب طرح تحقیق و تفحص از نهادهای تحت امر رهبری در مجلس ششم و تأئید و تمجید رهبری از این امر ،لغو این مصوبه در مجلس هشتم را چگونه ارزیابی می کنید ؟

5- نظر به صدور حکم آقای موسویان مبنی بر 2سال حبس تعلیقی و 5 سال انفصال از خدمت (بدلیل ارائه اطلاعات به بیگانگان) ، اشتغال نامبرده را در دفتر استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و حمایت این نهاد از ایشان را چگونه ارزیابی می کنید ؟

6- نظر حضرتعالی نسبت به احزاب و گروه های شناسنامه داری که به سمت تحریم انتخابات رفته اند (مانند سازمان مجاهدین انقلاب و تحریم انتخابات مجلس هفتم )و اکنون از شما حمایت می کنند ،چیست ؟

7- سخنان حجه الاسلام ناطق نوری در رابطه با یکی از کشورهای خلیج فارس (بحرین)را چگونه ارزیابی می کنید ؟

8- نظر حضرتعالی در رابطه با ارائه لوایح دوقلو در زمان دولت اصلاحات و نظر آقای محسن رضائی مبنی بر احیای نخست وزیری و کم کردن اختیارات رئیس جمهور چیست ؟شما کدامیک را قبول دارید ؟

9- با توجه به اینکه شما مشاور آقای سید محمد خاتمی بوده اید،محاسن لوایح دوقلو و مفاد آن چه بوده است ؟

10- نظر حضرتعالی در رابطه با دولت ائتلافی چیست ؟در صورت پیروزی آیا به آن عمل می کنید ؟

11- نظر حضرتعالی دررابطه با استقلال بانک مرکزی از قوه مجریه چیست؟

12- با توجه به عنوان سخنرانی شما در دانشگاه فردوسی مشهد (دلایل و عوامل عقب افتادگی ایران ) ،عقب ماندگی ایران را در چه مواردی می دانید؟این عقب ماندگی از چه زمانی شروع شده است و راه حل شما برای آن چیست ؟

13- آقای محسن رضائی در اولین بیانیه انتخاباتیشان ،شما و دیگر نامزدها را فاقد یک تحلیل راهبردی می دانند . نظر شما در این رابطه چیست ؟ آیا شما نیز ایشان را فاقد تحلیل راهبردی می دانید ؟

14- با توجه به قصد آقای رضائی مبنی بر تشکیل دولت ائتلافی ،در صورت پیروزی شما آیا در کابینه وی شرکت خواهید کرد ؟

15- آقای رضائی در اولین بیانیه انتخاباتی خود می گویند شما و دیگر کاندیداها فقط موضوع مطرح می نمائید ،اما راحلی برای آن ارائه نمی کنید . نظر شما چیست ؟

16- آقای رضائی در اولین بیانیه انتخاباتی خود 12 سال گذشته را ،انحراف از انقلاب دانسته اند ،با توجه به اینکه 8 سال آن مربوط به دولت جناب آقای خاتمی است و شما به این دوران افتخار می کنید ،این سخن را چگونه ارزیابی می کنید ؟

17- برنامه شما برای اسلامی کردن دانشگاه ها چیست؟

18- چرا در سفر قم که با مراجع دیدار داشتید با حضرت آیت الله منتظری دیدار نکردید؟

19- تلقی شما از جمله حضرت امام که فرمودند:ولایت فقیه همان ولایت رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم است چیست؟
20- اختلاف امام با نهضت آزادی در نسبت با حکومت دینی اختلاف سلیقه بود یا اختلاف در مبانی ؟ شما با نهضت آزای و ملی مذهبی ها اختلاف سلیقه دارید یا در مبانی مشکل دارید؟


 






برچسب ها : سخنی با میرحسین  ,

      

من و طلائیه

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام  بر شهدای کربلا و بدر و حنین و احد ، سلام بر شهدای صفین ، نهروان ، جمل و خندق وخیبر ، سلام بر شهدای کربلای خمینی ، طلائیه ، شلمچه ، فکه ، دهلاویه ، سوسنگرد، مجنون ، شرهانی ، حاج عمران ، کردستان ، بانه ، سقز، بوکان ، دشت آزادگان ، شوش ، کرخه و اروند و غیره.

سلام بر پدران و مادران شهدا که غوغا کردند و چه شیرمردانی را به دنیا آوردند که غول استکبار را شکستند و در نظرها خوار و ذلیل کردند و سلام بر فرزندان و همسران و خواهران و برادران شهدا .

سلام بر طلائیه .

سلام بر تو ای سرزمین نور ، خون ، آتش ودفاع .

یادت هست آن زمان که حقیر را دعوت کردی و من هم لبیک گویان آمدم ، مرا با تو چه ستخیتی بود و بازهم این بار تو بودی که مرا دعوت کردی و به هر بهانه ای بود کشاندی .

یادت هست آن زمان که با کاروان بانوان آمدم و تنها فردی بودم که با مادران و خواهران شهدا آمده بودم ، نمی دانم بعد از این همه سال که گذشته است آیا بازهم مرا بخاطر می آوری یا نه ؟ ولی من به خوبی تو را به یاد دارم و این تو بودی که ما را دریافتی و گفتی بیا روح سرگشته تو در همین زمین است .

یاد هست وقتی با مادرم که عکس سعید را در دستش داشت و آن چفیه سعید که یکی بر روی دوشم بود و یکی هم دست مادر که بر روی قاب عکس قهوه ای سعید کشیده بود و پا به پای من می آمد .

بگذار برای یکبار هم شده اعتراف کنم که ابتدای ورود وقتی نگاهم به آن گروه تئاتری افتاد که درباره جنگ اجرا می کردند را گذراندم و کمی که جلوتر آمدم حالم بدجور شده بود و بغضی سنگینی بر سینه ام سنگینی می کرد و خلاصه می خواستم داد بزنم ، رسیدم به مکانی که روحانی خوش کلامی داشت برای جماعت صحبت می کرد و از آن نوجوانی که آیت الله جوادی آملی حفظکم الله گفته بود که داشت وضو می گرفت و خطاب به او گفته بود تو چرا آمدی و برگرد ، نوجوان رو به جوادی آملی می کند و می گوید که حاج آقا بگذار نماز آخرمان را باحال بخوانیم و می رود در عملیات مشارکت می کند و بعد از اولین حمله وقتی گروهان بر می گردد می آیند می گویند : آقای جوادی آملی بیایید و نماز بخوانید و وقتی نگاه جوادی آملی به نوجوان می افتد عمامه از سربر می دارد و خاک بر سر می ریزد و می گوید که جوادی املی عرفان بخوان ، فلسفه بخوان ، امام به این جوانان و نوجوانان چه اموخت که به ما نیاموخت . تو از کجا می دانستی که نماز آخرت است ؟ من می گویم نرو و این می گوید بگذار نماز آخرم را باحال بخوانم.

سلام بر تو ای سرزمین طلائیه ، که مرا اذن دخول دادی و با همین کار قسمتی از روح من در آن سرزمین ماند.

آیا هنوز به یاد داری لحظه ای که احساس کردم ، در زمین تو یک گمشده دارم ؟ و من بدنبال گم شده خود می گردم ؟ نمی دانم از درونم خبر داشتی و یا اینکه به استناد این مثل خودمان که: رنگ رخساره نشان می دهد از سر درون .

آیا از رنگ رخساره ام دریافتی که با من این چنین کردی .

طلائیه یک موقع احساس نکنی که این زبان ، زبان شکوه است ، نه ، این زبان ملتمس گونه من است که خاطراتم را با تو مانند دو دوست قدیمی که بعد از مدتی همدیگر را می یابند و شروع به بازگویی خاطرات می کنند است ، دریاب مرا طلائیه ، هنوز یادت هست که وقتی به مادرم گفتم پسرت از این سرزمین رد شده است و سمت و سوی مجنون را به او نشان دادم ، اشک از چشمانش سرازیر شد و من هم بغضم ترکید و شانه هایم می لرزید ، و های های مانند بچگی هایم می گریستم.

یادت هست طلائیه در دلم آرزو می کردم که کاش می شد از خاکریز پایین می آمدم و می دویدم وکسی با من کاری نداشت و باز این من بودم که صبر کردم و آرزو کردم کاش یک شب ، میهمان تو شوم و شب این سرزمین و فکه را نیز درک کنم .

و هنگام جدائی از تو مانند بچه ای که مادرش و عزیزانش جدا میشود دلم را جا گذاشتم و آمدم و حالا زمان زیادی از خداحافظی و دیدار ما از یکدیگر گذشته است و بازهم من هستم که بی وفایی کردم و در این شهر زمین گیر شدم .

طلائیه ان بار خداحافظی نمی کنم ، چرا که تو در دل من خانه کرده ای آن هم با تمام شهدایت ، و از اروح طیبه شهدایی که در آن سرزمین خون از بدنشانجاری شد و تو را گلگون کردند بخواه که مرا که در وادی حیرت و سرگردانی مانده ام از این مرحله بگذرانند که نیاز مبرم به هادی و راهنما دارم .

و چه خوب گفته شهید علمدار :

ای کاش رنگ شهر بازیم نمی داد              در جبهه یا زهرا (س) مرا بر باد می داد مطلب...






برچسب ها : خاطرات شخصی  ,

      
<      1   2      




+ با مطالب بیائید کاروان عاشقی را تا انتهای مسیر دنبال کنیم وکاروان عشق قربانیها را به مذبح می برد بروز هستم سری به ما بزنید



+ با سلام بروز شدیم با مطالب زیر

+ با سلام خدمت همه دوستان وبلاگ بدریون بعد از مدتها با مطلب زمانی که مسائل مربوط به جوانان در گیرو دار بازی های سیاسی به فراموشی سپرده می شود ، ما را یاری نمایید تا بتوانیم بهتر بیندیشیم و در راستای تعالی انسانها گام برداریم.

+ با سلام با سه مطلب زیر بروزم به ما هم سری بزنید . من و مادرم من و طلائیه ما و صحنه انتخابات

+ با سلام وبلاگ شهیدان زنده با مطلبی با عنوان من و مادرم بروز است . بخوانید و نظر دهید.www.badrioon.parsiblog.com یا علی مدد - التماس دعا